SLEDUJ!!!

PŘIHLÁŠKY NA TÁBOR SPUŠTĚNY

3. - 5. 5. - Setkání oddílu na TZ Muna

25. let oddílu #vyroci_oddil

Stáhni si Oddílové odborky a využij domácího volna k plnění zkoušek

Povídka FUJ

Všecny díly ke stažení

Náhodná fotka

Kam dál

Uživatel

Kategorie: Home, Rok 2015-16

Zimní robinsonáda - (13. - 16. 2. 2016)

Tak jak to s tím počasím vlastně je. Je zima nebo už jaro? Na této výpravě se to poznat nedalo. Na horách sněží, na Muně svítí sluníčko nebo prší. Ale i tak jsme si to užili...

V pátek se na Munu vypravila první skupina odvážlivců. Měli zatopit a pro další uvařit dobrý, horký čaj.

V sobotu ráno se pomalu Robinsoni schází na vlakovém nádraží. Je nás tu 11. Cestou si povídáme nebo jen tak stojíme v uličce přeplněného rychlíku. Na horách je bílo, ale za Jeseníkem už jen bláto a suchá tráva. Na Muně si každý hned zabírá svoji postel. Většina si lehla do nového Srubu, první skupina zabrala Černou kobku a zbytek zůstal ve společenské místnosti. Prvním úkolem dne bylo dřevo na topení. Dotáhnout dřevo, nařezat jej, připravit saunu a ohniště. Odpoledne jsme se vydali hledat zbývajicí kulometná hnízda - malé řopíky. Chyběli nám už jen tři. Povedlo se, Společná fotka na nich a hned některé z nich získaly své kódové označení, třeba Kosatka :-) Potom průzkum podzemí. Dokonc e jsme se snažili celou chodbu projít bez světla. Byla to sranda :-D Na večeři vaříme zeleninovou polévku. Večer pak sezení u ohně a nahřívání kamenů do sauny. Ta byla úžasná. 10 odvážlivců se v maličké sauně potilo a potilo. Kameny byly tak horké, že jsme saunu zvládli 2x. Před spaním kytara a čtení na dobrou noc -Deníček moderního fotra.

V neděli nás přivítalo sluníčko. Bylo opravdu krásně. Toho dne za námi dojeli bratři "Míčci". Každý trosečník dostal malý špalek a jeho úkolem bylo z něj rozdělat oheň. Roštípat, nadělat třísky a pokusit se zapálil. Zdálo se to jako lehký úkol, ale většina hlavně zápasila se sekyrkou a nožem :-D Na oběd jsme se vydali za Munu. Tam si na ohni každý uvařil svůj pokrm. jejda, ten oheň ale kouřil a co chvíli se někomu ešus převrhl. Nakonce se však každý naobědval. Cestou zpět hrajeme na medvědy. Jedno kolo vyhrál Aidam a druhé Áďa. Odpoledne zase příprava ohně na saunu. Večeře byla ve znamení grilované zeleniny s bramborem, kterou připravila Alča s Lindou a dobrovolníky. Pak zase dvě kola sauny a kytara se čtením. Večer nás opustila Magda s Unim.

Pondělí je už zatažené a chvílemi prší. Na snídani děláme vajíčkové lívance. Ráno nás opouští Tonda s Hankou. A pak se dohadujeme, co vlastně uděláme na oběd. Vyhrály špagety. Během poledne Aidam s Áďou připravili hru Útěk z místnosti. Trosečníci se rozdělili do dvou družstev a snažili se rozluštit šifry, schovávačky a najít klíče od zamčených zámků. Bylo to skoro vyrovnané. Hra se moc povedla. Odpoledne opět drobně prší. Nicméně nás čekala další podobná hra - Deaktivace bomby. Na starém mobilu se spustil odpočet 90 minut a úkolem hráčů bylo najít celé telefonní číslo tohoto mobilu, zavolat na něj a tento odpočet deaktivovat. Ze začátku to vypadalo na pohodu, ale s blížícím se koncem odpočtu se zvyšoval adrenalin. Poslední číslo bylo ještě ke všemu rozděleno na dvě části a vteřiny útíkaly. Naštěstí někoho napadlo to poslední číslo uhádnout a tak hráči zkoušeli doplňovat různá čísla. Bohužel nám v tom velkou neplechu zahrál i výpadek signálu. Posledních 10 vteřin. Poslední pokus, číslo byla nula. Telefon zvoní na mobilu se čas zastavil jednu vteřinu před uplynutím odpočtu. Jako ve filmu. Všichni radostně skákají, radují se. Kdybych to neviděl na vlastní oči, neuvěřil bych. Úkol byl splněn, bomba deaktivovaná.

Na večeři vaříme rýži na sladku nebo na slano, podle chuti trosečníků. Protože bylo všechno mokré, dneska se sauna nekonala. Ve spoolečenské Rodgerovu hru a další spoolečenské skupinovky. Pak už jen kytara a čtení na dobrou noc.

V úterý se nikomu nechtělo vstávat. Dokonce zasnívají hlasy, že tu zůstaneme až do středy. Chvíli si s touto myšlenkou hraji, ale nakonec odpoledním vlakem jedeme všiichni domů. Dopoledne hlavně uklízíme a balíme. Na oběd děláme fazole a před odchodem si hrajeme ještě deskovky. Cancáky si necháváme až do vlaku. Dopadá na nás únava. Ani se nám moc nechce ve vlaku jíst. Jindy zbaštíme všechno, co najdeme, ale dnes si jen povídáme. byla to velice povedená akce. jsme moc rád, že účast byla taková větší. Díky všem za pohodouvou náladu.

A kdo tu byl? ( Magda a Uni, Hanka a Tonca, Linda, HAF, Anička s Koudym, Želva s Áďou a Aidamem, Ondra, Roman, Vítek s Kubou, Olda a já)